loading...
سئو و افزایش رتبه سایت و چتروم
salar بازدید : 204 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

امروزه در بین ملیونها سایت و بلاگ گوناگون که در زمینه های مختلف تجاری فعالیت میکنند حضور در صفحه اول گوگل کاری دشوار و البته مهم و درصد مهمی از موفقیت محسوب میشود . تنها و تنها ده سایت مجوز حضور در نتایج صفحه اول گوگل را دارند که سهم عمده ای از بازار تجارت را در سلطه خود دارند.

چرا شما یکی از ده لینک برتر گوگل نباشید ؟

برای رسیدن به صفحات اول و ده لینک برتر گوگل با ما تماس بگیرید

 دوستانی که مایل به همکاری با ما در مورد افزایش رتبه سایت یا وبلاگشان هستند قبل از هر چیز باید : آدرس سایت + چند کلمه کلیدی اصلی (فقط  یکی دو کلمه مهمتر با تعین اولویت ) را پیامک کنند و طی تماس تلفنی با  شماره    09398950658  درخواست خود را اعلام کنند تا  در اسرع وقت  برسی و نتیجه برایتان ارسال شود 

تلفن تماس : 09398950658  مهندس طراح (گروه عاشقانه طرح سالار)


به درخواست ناقص پاسخ داده نخواهد شد

چنانچه میخواهید زودتر به درخواست تان رسیدگی شود  حتما تماس تلفنی را فراموش نکنید

هزینه قرارداد بعد از برسی وضعیت سایت و کلمات کلیدی مورد نظر شما و برسی وضعیت و رتبه رقیبانتان  تعین خواهد شد که معمولا از 300 الی 800 هزار تومان خواهد بود

 تبلیغات ما آمار خوب سایت ماست

کافیست در گوگل کلمات : تشخیص میزان محبوبیت وبلاگ . بالابردن رتبه در گوگل . بالابردن سایت در جستجوی گوگل .

بیشتر کلمات مرتبط با رتبه گوگل . بالابردن کلیک سایت . افزایش رتبه سایت در گوگل. رتبه بالا در جستجوی  گ . بالابردن رنک گوگل .

کلامات زیادی هست که به علت تخلف محسوب شدن تکرار کلمات در اینجا از ذکر ان خوداری میکنیم

مشت نمونه خروار است و البته رزومه کاری موفق مجموعه ما و تحقق صدرصدی رضایت کامل مشتریان که از اصلی ترین اهداف مجموعه ماست چون 70 درصد مشتریان حال حاضر ما حاصل رضایت مشتریان گذشته و معرفی ما به اطرافیان است

دیگر کلمات کلیدی که وب ما را در صفحه اول نتایج جستجوی قرار میدهد : رتبه سنجی گوگل . بالابردن امتیاز در گوگل . اوردن سایت به صفحه اول گوگل و ده ها کلمه دیگر در زمینه کاریمان . . . . . . را سرچ کنید مطمعنا ما یکی از 5 لینک اول هستیم  و در بین این همه سایت گردن کلفت در زمینه سئو و سایتهای دولتی و دانشگاهی فعال در این زمینه حضور در صفحه اول گوگل کار آسانی نخواهد بود .

 

رتبه سایت در گوگل تخصص ماست

 

برای دیدن  نمونه کارهای گروه عاشقانه طرح سالار  به ادامه مطلب بروید

 

 

salar بازدید : 22 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

page rank چگونه محاسبه مي شود ؟


پيج رنک به معناي رتبه سايت و وبلاگ در موتور جستجو محسوب مي شود. براي اين که بيشتر با
page rank آشنا شويد براي شما مثالي ميزنم .
شما اگر اينترنت را يک شهر به حساب بياوريد آن را به دو قسمت تقسيم ميکنيد بالا شهر و پايين شهر. حالا اون سايتهايي که پيج رنک  پايين دارند مشابه اون خونه هايي هست که در پايين شهر قرار دارند و اون خونه هايي که پيج رنک بالا دارن مشابه اون خونه هايي هستند که در بالاي شهر قرار دارند همون از ما بهترون.
طبيعي که براي ديده شدن و بدست آوردن جايگاه بهتر در اين شهر اينترنتي بايد راهکار هايي را مد نظر داشت تا بتوان به وسيله اون خودمون رو تا سطح خونه هاي بالا شهر بالا بکشيم که اين کار با توصيه هايي که در اين وبلاگ کردم  صد در صد ميسر مي شود و سعي کردم به طوري باشه که هر کس با هر سطحي بتونه از مطالب استفاده کنه.

 

 

 

 

 

در مورد پیج رنک ( Page Rank ) در گوگل

یج رنک روش گوگل برای اندازه‌گیری "اهمیت" صفحات است. زمانیکه تمام فاکتورهای دیگر نظیر درصد تکرار کلمات در عنوان صفحه، درصد تعداد تکرار کلمات در متن صفحه، ارزش مکانی کلمات و ... محاسبه شدند، گوگل از‍ پیج رنک برای تنظیم نتایج جستجو، استفاده می‌کند و لذا سایتهایی که مهمتر هستند به رده‌های بالاتر می‌آیند. 


PageRank تنها قسمتی از مسائل تعیین کننده رتبه در لیستهای گوگل است. به طور مثال شواهد نشان داده است که گوگل این روزها به متن موجود در یک href برای تگ اهمیت بیشتری قائل است تا PageRank .

PageRank جزئی از داستان لیست شدن در فهرست گوگل است، تلاش گوگل این است که همواره مربوط ترین نتایج را لیست کند، بزرگترین حسن یک موتور جستجو همین است، برای همین همه چیز در پیج رنک خلاصه نمی شود.

 

● چگونه می‌توان PageRank ‌ یک صفحه را دانست؟
برای این کار می‌توان تولبار مخصوص گوگل را از آدرس زیر دانلود کنید:
http://toolbar.google.com

● تولبار گوگل چقدر دقیق است ؟
باید توجه کرد پیج رنکی که گوگل در تولبارش نشان می دهد با آنی که عملا در سیستم رتبه بندی اش از آن استفاده می کند، تفاوت دارد. در حقیقت تولبار گوگل دیر به دیر به روزرسانی می گردد و خود گوگل نیز به این موضوع اعتراف کرده است. لذا مدیران سایتها نباید نگران پیج رنک پایین سایت خود در تولبار گوگل باشند زیرا امکان دارد پیج رنک واقعی سایت آنها بیشتر از مقدار نشان داده شده باشد.
همچنین تولبار گوگل‌ در بیان پیج رنک خیلی دقیق نیست. این تولبار دو محدودیت دارد:

تولبار بعضی وقت ها حدس می زند. اگر کاربر، صفحه‌ای را مشاهده کند که در بایگانی گوگل وجود ندارد، اما صفحه‌ای خیلی نزدیک به آن در بایگانی گوگل وجود دارد، تولبار تخمینی از پیج رنک را نشان می‌دهد.

تولبار تنها جایگزینی از پیج رنک واقعی را نشان می دهد. در حالیکه پیج رنک خطی است، گوگل از یک گراف غیر خطی برای نشان دادن آن استفاده کرده است. لذا در تولبار تغییر از
‍PR=۲ به PR=۳ نیاز به افزایش کمتری دارد، نسبت به حالتی که تغییری از PR=۳ به PR=۴ انجام گیرد.
تمرکز بیش از حد بر روی پیج رنک برای بالا بردن رتبه ها در گوگل بی مورد است. در حقیقت سایتهای می توانند با بهینه سازی صفحات و ارایه محتوای مناسب به رتبه های مناسبی دست یابند.

● پیج رنک واقعی:
 
Real PageRank
 
Toolbar PageRank
 (
log base ۱۰)
 ۰ - ۱۰
0
۱۰۰ - ۱۰۰۰
1
 ۱۰۰۰ - ۱۰۰۰۰
2
۱۰۰۰۰ - ۱۰۰۰۰۰
3
و به همین ترتیب ادامه دارد...

در ضمن الگوریتم محاسبه پیج رنک یک فرمول کاملا سری می باشد که گوگل همواره آنرا مخفی و در فواصل زمانی مختلف آنرا تغییر جزئی می دهد که سوء استفاده از آن به حداقل برسد.شما وقتی پیج رنک بالاتری داشته باشید در نتیجه بازدید کننده بیشتری و در نهایت سایت گرانتری خواهید داشت حتی خیلی افراد وب سایت ها را با پیج رنکشان مقایسه می کنند، به قول آقای حسین شرفی (یکی از بنیانگذاران سئو در ایران) اگر سایت شما بمنزله خانه شما در دهکده جهانی باشد ، سایت های با پیج رنک بالا مثل خانه هایی که در بالا شهر قرار دارند هستند.

● 
PageRank چگونه محاسبه می گردد؟
زمانیکه گوگل، هنوز یک پروژه دانشگاهی بود، طراحان آن، فرمول اصلی خود را در محاسبه پیج رنک بدین گونه بیان کردند. البته امکان دارد که آنها دیگر از این فرمول استفاده نکنند، اما امروزه هم به اندازه کافی دقیق به نظر میرسد.

"فرض کنیم که صفحه
A دارای صفحات T۱ تا Tn است که به آن اشاره می کنند. d هم یک فاکتور کند کننده ( damping factor ) است که مقداری بین ۰ تا ۱ دارد. معمولا برای d مقداری معادل ۰.۸۵ انتخاب میشود. همچنین C(A) تعداد لینکهائی که این صفحه به صفحات دیگر داده است. در این صورت PageRank صفحه A مساوی است با :

PR(A) = (۱-d) + d(PR(T۱)/C(T۱)+...+PR(Tn)/C(Tn))

d یک فاکتور تضعیف است که معمولا برابر هشتاد و پنج صدم در نظر گرفته میشود. T۱, T۲,..., Tn صفحاتی‌اند که به صفحه A لینک داده اند. C(T۱) نیز تعداد لینک‌هایی است که از صفحه T۱، خارج شده است.
دقت کنید که
PageRank صفحه Home معمولا دو نیم برابر صفحات داخلی میباشد. بنابراین حالت سلسله ای رای ها را برای PageRank در یک صفحه متمرکز میکند.
تمامی صفحات تعداد لینکهای مساوی دارند و تمامی صفحات هم
PageRank یکسان دارند.

● سه اصل مهم:

▪ اگر صفحه ای دارای اهمیت بالائی می باشد، آنرا در بالای مدل سلسله مراتبی قرار دهید.
▪ اگر صفحات سایت شما دارای لینکهای خروجی زیادی هستند ، سعی کنید لینکهای داخلی سایت را افزایش دهید تا
PageRank صفحات را ثابت نگه دارید.
▪ اگر صفحاتی از سایت شما دارای لینک خروجی نیست، افزایش تعداد لینکهای داخلی هیچ تائیری بر
PageRank ندارد. پس دقت کنید که سایت خود را از حالت قابل استفاده خارج نکنید.

● اهمیت داشتن
Site Map

داشتن
Site Map به دودلیل مهم است

اگر کاربر
URL اشتباه وارد کند، اکثر سایتها یک صفحه غیر مفید به عنوان "۴۰۴ Page not found" نمایش میدهند. این برای کاربر مایوس کننده میباشد. بهتر است که صفحه این خطا به حالتی تغییر کند که اولا علت خطا را نمایش دهد و ثانیا Site Map را هم نمایش دهد .

لینک دادن به
Site Map در هر صفحه تعداد لینکهای داخلی را افزایش میدهد و در نتیجه از هدر رفتن آراء بر ای ارتقاء PageRank جلوگیری میکند.
یک
layout خوب برای صفحات وب که شامل document طولانی می باشد این است که ، آن document را به چند صفحه تقسیم کنیم و بروی صفحات یک Navigator برای رفتن به صفحات بعد و قبل قرار دهیم و همچنیم در تمام صفحات هم به صفحه Home یک لینک دهیم.

پس میتوان گفت که: با اضافه کردن تعداد لینکهای داخلی به سایت خود ، می توانید
PageRank را به طور مساوی بین صفحات سایت تقسیم کنید.
ولی در مدل سلسله مراتبی میتوان رای ها را به سمت صفحه
Home‌متمرکز کرد و PageRank آنرا بالا برد.

از این روش برخی از سایتها برای بالا بردن
PageRank استفاده می کنند که اگر رباتهای گوگل (Google&#۰۳۹;s robots‌) متوجه آن شوند به احتمال زیاد از حضور آن سایتها در فهرستهای گوگل جلوگیری میکنند. 

 

 

 

 برای سفارش با ما تماس حاصل فرمایید:09398950658

salar بازدید : 32 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بهینه سازی وب

 

هنوز موتورهاي جستجو بهترين ابزار براي جذب ترافيک به سايت شما هستند. دليل آن به خاطر هدفمند بودن جستجو در آنها است. شخصي که دنبال يک موضوع خاص است از جستجو در موتورها به سايت شما مي رسد. بسيار مهم است که سايت شما براي موتورهاي جستجو جذاب باشد چون باعث رتبه بهتر و ترافيک بيشتر و در نتيجه فروش بيشتر خواهد شد که هدف اصلي هر سايت است.

براي افزايش رتبه در موتورهاي جستجو، 17 استراتژي زير بسيار موثر خواهند بود :

1. تراکم کلمات کليدي - نسبت کلمات کليدي به ساير کلمات در يک صفحه را چگالي يا تراکم کلمات کليدي مي نامند. مثلا اگر شما 100 کلمه در يک صفحه داريد و سه عدد از آنها جزو کلمات کليدي سايت شما هستند، چگالي کلمات کليدي آن صفحه 3% است. سعي کنيد که چگالي حدود 3 تا 20 درصد براي کلمات کليدي مهم سايت خود را تنظيم کنيد. سايتهاي زير براي آناليز سايت شما در مورد تراکم کلمات مختلف، کمک مي کنند :

KeywordDensity دات کام
KeywordCount  دات کام

2. کلمات کليدي در نام دامنه سايت شما - سعي کنيد يکي از مهم ترين کلمات کليدي سايت خود را در نام دامنه آن بگنجانيد. مثلا www.deheshk.dom.ir که کلمه deheshkدر نام دامنه وجود دارد. اين مورد همچنين به مردم کمک مي کند که نام سايت شما را به خاطر بسپارند.

3. عنوان صفحه (Page Title) - يک عنوان توصيفي شامل 5 تا 8 کلمه که کلمات کليدي اصلي سايت شما را شامل باشند، انتخاب کنيد. عنوان، اولين چيزي است که مردم با آن در موتورهاي جستجو مواجه مي شوند. عنوان را با حرف بزرگ شروع کنيد و بقيه را با حروف کوچک بنويسيد. توجه کنيد که وجود کلمات فارسي با استاندارد يونيکد توسط موتور جستجوي گوگل شناسائي مي شود. مهمترين کلمات کليدي سايت خود را در ابتداي عنوان سايت خود قرار دهيد.

4. شناسه توصيف (Description tag) - برخي از موتورهاي جستجو اين شناسه را به دنبال عنوان سايت شما، نمايش مي دهند. 200 تا 250 کلمه در اين بخش وارد کنيد که 20 عدد از کلمات کليدي سايت شما را نيز شامل باشد. عنوان سايت خود را مجددا در اين بخش وارد نکنيد. در اين بخش نيز مي توانيد از کلمات فارسي استفاده کنيد.

5. شناسه کلمه کليدي (Keywords Tag) - اين بخش بسيار مهمي است و شما بايد 50 تا 100 کلمه کليدي سايت خود را در اين بخش وارد کنيد. موتورهاي جستجو براي اين بخش ارزش زيادي قائل هستند و در رتبه بندي سايت شما تاثير دارد. کلمات کليدي را با کاما از يکديگر جدا کنيد. با اين روش در حداقل جا، امکان ترکيبات متنوعي از کلمات کليدي سايت شما گنجانده خواهد شد.

6. شناسه ارزشگذار (Header tag) - جذاب ترين بخش براي موتورهاي جستجو کلماتي است که بين شناسه هاي H1 قرار دارند. اين شناسه ها بايد در بالاترين بخش صفحات سايت شما باشد. کلماتي که بين اين شناسه قرار مي گيرند، مثل

Send flower to your relatives in Iran

با اندازه بزرگ نمايش داده مي شوند و ممکن است زيبائي سايت شما را مختل کنند. مي توانيد با استفاده از شناسه هاي فرم دهنده (Styles) اندازه شناسه هاي ارزشگذار را متناسب کنيد. مثلا :

h1 { font-family: Arial; font-size: 14pt }

7. شناسه توضيح (Comment tag) - اين ها اطلاعاتي هستند که توسط طراحان سايت براي قرار دادن توضيحات جنبي در بخشهاي مختلف صفحات استفاده مي شوند. اين اطلاعات توسط مرورگرها نمايش داده نمي شوند و در صفحات شما تاثير ظاهري ندارند. از کلمات کليدي مهم سايت خود در اين بخش استفاده کنيد. مثلا :

8. شناسه جايگزين تصوير (Alt Tag) - وقتي که نمايش تصاوير در مرورگر شما خاموش است و يا وقتي نشانگر ماوس را روي تصاوير مي بريد، اطلاعات شناسه جايگزين تصاوير، نمايش داده مي شوند. اين کلمات هم براي موتورهاي جستجو بسيار مهم هستند. حتما از کلمات کليدي سايت خود در اين بخش استفاده کنيد. حتما کلمات بايد مناسب با تصوير مربوطه باشد در غير اين صورت به عنوان حقه بازي در ايجاد تراکم کلمات، توسط موتورهاي جستجو تحريم خواهيد شد. نمونه :

 

9. نام فايلهاي تصاوير در صفحات شما - حتما نام تصاوير را از ميان کلمات کليدي سايت خود انتخاب کنيد.

10. نامهاي ارتباط صفحات - کلمات کليدي مهم سايت خود را در نام ارتباط صفحات قرار دهيد. مثلا به جاي نام صفحه services.htm از نام مناسب با نوع تجارت خود مثل webhostingservices.htm استفاده کنيد.

11. نقشه سايت (Site Map) - براي سايت خود نقشه تهيه کنيد و ارتباط با تمام بخشهاي سايت را به همراه توضيح آن بخش، در نقشه سايت قرار دهيد. نقشه سايت را در صفحه اول سايت خود قرار دهيد چون برخي موتورهاي جستجو فقط صفحه اول سايت شما را بازديد مي کنند.

12. محتواي کيفي - محتواي صفحات را با 250 تا 300 کلمه که شامل مهمترين کلمات کليدي شما هستند تهيه کنيد. اين اطلاعات بايد بيننده سايت شما را هدف گيري کنند. کلمات کليدي را در ابتداي پاراگرافها استفاده کنيد و از تکرار بيش از حد آنها که باعث عجيب شدن مطالب شما بشوند پرهيز کنيد. از کساني که در تهيه مطلب و مقاله وارد هستند بخواهيد که مطالب شما را قبل از کپي در سايت خود، مرور کنند.

13. بازسازي ارتباطات شکسته (Broken Links) - اکثر موتورهاي جستجو اگر در سايت شما ارتباطات شکسته وجود داشته باشد، سايت شما را ليست نمي کنند. بازديد کنندگان هم از ديدن صفحات 404 error page دلخور مي شوند و سايت ديگري را کليک خواهند کرد. حتما سايت خود را قبل از کپي در اينترنت توسط سايت anybrowser کنترل کنيد.

14. صفحه ارتباط با سايت (Contact page) - برخي موتورهاي جستجو، مخصوصا Yahoo ، اگر آدرس پستي شما در سايت نباشد، سايت شما را ليست نمي کنند. حتما آدرس پستي را در سايت قرار دهيد، فقط قرار دادن آدرس صندوق پستي کافي نيست.

15. ارتباط متقابل - موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل به تعدد ارتباط ها به سايت شما حساس هستند و آنرا در رتبه سايت شما اثر مي دهند. يک صفحه لينکستان بسازيد و به سايتهاي مشابه، نه رقيب، سايت خود ارتباط دهيد، مخصوصا سايتهائي که در موتورهاي جستجو رتبه خوبي دارند. از سايتهاي ديگر بخواهيد که به سايت شما ارتباط دهند. براي اينکه بدانيد از کدام سايتها به سايت شما ارتباط داده شده است، در موتور گوگل عبارت زير را جستجو کنيد :

link:www.yoursitename.com


16. ارتباط هاي ضربدري - اگر چندين سايت داريد، به يکديگر ارتباط دهيد و براي هر ارتباط، توضيحي تهيه و در سايتهاي خود قرار دهيد. از کلمات کليدي سايت خود در اين توضيحات استفاده کنيد.

17. اندازه فايلها را کوچک نگاه داريد - اگر از کد هاي جاوا اسکريپت يا DHTML استفاده مي کنيد، معمولا قبل از محتواي سايت شما، در بالاي صفحه قرار مي گيرند، جائي که براي موتورهاي جستجو مهم است و آنها به جاي رسيدن به اطلاعات سايت شما، با کدهاي برنامه مواجه مي شوند و رتبه شما کاهش مي يابد .براي کوچک نگاه داشتن اندازه فايلها، کدهاي برنامه را در صفحات جداگانه قرار دهيد و در صفحه اصلinclude کنید. 

 
 

 

 

 

 

 با ما تماس بگیرید:09398950658

آیدی یاهو : seofull93@yahoo.com

salar بازدید : 24 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

10 نكته واقعی راجع به كسب رتبه بهتر در گوگل

مقدمه

من صدها مقاله خوانده ام كه به ما می گويد چه طور رتبه بندی بهتری در گوگل به دست آوريم. برخی از اين توصيه ها خيلی‌خوب هستند و برخی ديگر چنين نيستند. در اين جا شما 10 نكته صادقانه راجع به كسب رتبه بهتر در گوگل پيدا می كنيد كه من شخصاً آنها را بعد از سالها پژوهش، درست يافته ام. پس بياييد چربی را كنار زده و به گوشت خالص(اصل موضوع) برسيم.

 

1- نصب سريع

اولين خبر بد اين است، متأسفانه راه حل فوری‌ وجود ندارد كه رتبه بندی بهتری در گوگل ايجاد كند. در بازی بهينه سازی موتور جستجوی گوگل شما بايد كمی بردبار باشيد.ماه ها طول می كشد تا تلاشهای شما به ثمر بنشيند. به همين دليل مهم است كه از اول به دنبال چيزهای صحيح باشيد و استراتژی خود را برنامه ريزی نماييد.

 

2- كلمات كليدی

واژگان كليدی، مهمترين بخش در بهينه سازی موتور جستجو هستند. شما اگر می توانيد، بايد قبل از شروع وبسايت خود، راجع به كلمات كليدی خود تحقيق كنيد. چون اين كار پايه و اساس تمامی بهينه سازی های موتور جستجو را تشكيل می دهد.

برای كلمات كليدی گسترده ای مثل "طراحی وبسايت"، هيچ مزيتی وجود ندارد زيرا كه رقابت بسيار زيادی بر سر آن كلمات  كليدی هست و شما آنرا اگر نه غير ممكن، بلكه بسيار مشكل به دست می آوريد تا بتوانيد به  مكان بالايی‌ در گوگل دست پيدا كنيد. شما بهتر است كه از كلمات كليدی بلند و دنباله دار ويژه استفاده كنيد.آنها حجم جستجوی كوچكتری‌دارند، اما جايگاه بالا را آسانتر به دست می آورند. مردم بيشتر علاقمندند كه در جستجوی كلمات كليدی دنباله دار و طولانی باشند. برای مثال اگر كسی نيازمدند يك وبسايت باشد، ممكن است "طراحی وب" را در گوگل تايپ كند و تعداد زيادی وبسايت را مشاهده كند. همچنين ممكن است متوجه شود كه نياز به ميزبانی و نام دامنه دارد و جستجوی ديگری را با عنوان "طراحی‌ وبسايت خدمات نام دامنه و ميزبانی" انجام دهد و اين ممكن است كلمه يا عبارت كليدی مهم شما باشد.

شما چگونه می توانيد كلمات كليدی را پيدا كنيد كه مردم در جستجوی آن هستند؟ يك ابزار خوب رايگان را می توانيد در SeoBook.com پيدا كنيد. 

 يا اگر چيزهای حرفه ای‌تری می خواهيد، می توانيد از ردياب كلمات استفاده كنيد كه يك سرويس خوب برای جستجوی كلمات كليدی مهم می باشد با مراجعه به نشانی http://tinyurl.com/2uhc14 [البته اين نشانی‌ فيلتر شده و نمی توان بدان دسترسی داشت]. شما بايد تلاش كرده و حداقل 10 عبارت كليدی به دست آوريد.

اولين بار كه كلمات كليدی‌ خود را به دست آورديد، جستجويی را درون گوگل انجام دهيد. اولين نگاهتان اين باشد كه چه تعداد نتيجه به دست می آيد. اگر ميليونی باشد، نمی تواند كلمه كليدی‌خوبی برای شما باشد و اصلاً‌ قابل رقابت نيست.

اگر كلمات كليدی شما با نتايجی در حدود 50000 تا به دست آيد، پس شما می‌توانيد يك برنده باشيد. همچنين شما بايد رقابت خود را بررسی كنيد.  بر روی بالاترين نتيجه به دست آمده در كلمه كليدی‌تان در SERPS (صفحات مربوط به نتايج موتور جستجو)، كليك كنيد و رتبه بندی‌ صفحاتشان را بررسی كنيد. اين كار به شما يك ايده ی‌ خام و اوليه می دهد كه شما نياز داريد به آن چيزی‌دست پيدا كنيد كه در بالا قرار بگيرد. همچنين شما بايد ببينيد كه آنها چه تعداد پيوند دارند كه به وبسايت شان اشاره می كند و اين به شما يك ايده اوليه می دهد كه  به چه تعداد پيوند نياز خواهيد داشت تا در مكان پبالايی قرار بگيريد. برای‌انجام اين كار در كادر جستجو،‌ تايپ كنيد:  دامنه.نام سايت.www  و شما فهرستی از وبسايت هايی ‌را پيدا می كنيد كه به نام مربوطه پيوند داده اند.  اما فكر خوبی است كه اين كار را در موتور جستجوی ياهو انجام دهيد چون فهرست گسترده تری از لينكهای پشتيبان ارائه می‌دهد. گوگل فقط درصدی از از پيوندهايش را نشان می دهد، معمولاً با رتبه صفحه 3 يا بالاتر.

به خاطر داشته باشيد كه اينها فقط يك تخمين اوليه است. چون هر وبسايت متفاوت است، پيوندهای مناسب بيشتر،‌نتايج بهتری به دست می دهد.

 

3- Tag‌ عنوان

گوگل، Tag‌های عنوان را از ديدگاه مهمترين و وابسته ترين بخش از صفحات وبی‌ نگاه می كند كه در حال بازيابی آن است. اين، يكی‌از چند چيزی ‌است كه شما در گوگل بايد در نتايج موتور جستجو، كنترل كنيد. تگ عنوان، همان تيتر زيرخط دار ‌نتايج شما در SERPS می باشد. همچنين آن در بالای پنجره مرورگر شما ظاهر می شود. اين را تشريحی و خوانا در نظر بگيريد، اما همزمان كلمات كليدي مهم نويافته را نيز اضافه نماييد. گوگل كلمات كليدی‌ را در عناوين، برجسته و مشخص می‌نمايد. همان كلماتی كه در درخواست پرس و جو گذاشته ايد.

 

4- Tag‌ توصيفی

تگ توصيفی، شرحی از صفحه وب است كه زير تگ عنوان در نتايج بدست آمده، جای می‌گيرد. دوباره از كلمات كليدی تان در اين جا استفاده كنيد، شايدممكن است برخی را نسبت به بقيه، كم اهميت تر تشخيص دهيد. اين فقط بخش ديگری از نتايجی است كه شما بايد كنترل كنيد. گوگل كلمات كليدی را برجسته می نمايد كه با سئوال جستجو مطابقت داشته باشد. دوباره به ياد داشته باشيد كه آن را توصيفی و خوانا نگه داريد.

 

5- نام Domain

اگر امكان دارد، سعی كنيد نام كلمات كليدی اصلی  تان را در نام دامنه اضافه كنيد. وقتی كه با سئوال پرس و جو  تطبيق پيداكنند، گوگل آنها را برجسته(های لايت) می نمايد. اين می تواند به شما رتبه ی زيادتری بدهد چون نشان خواهد داد كه وبسايت شما مرتبط با پرس و جوی درخواست شده می باشد.

 

6- محتوا

محتوا خيلی‌مهم است. اگر ما هميشه تغييرات تازه در سايت بدهيد و محتوای منحصر به فرد در سايت بگذاريد كه مرتبط با عناوين آن باشد، گوگل به خاطر آن شما و ديگر وبسايت هايی‌را كه بدان لينك داده اند، دوست می‌دارد. در نتيجه اين كار رتبه بندی شما را افزايش خواهد داد،‌اما شما بايد واقعاً اين كار را از هر طريق ممكن انجام دهيد. وبسايتی كه هيچ تغييری در محتوای‌آن داده نشود،‌ يك وبسايت مرده است. محتوای شما بايد شامل كلمات كليدی‌تان باشد اما، محتوا را با با كلمات كليدی‌به هرزنامه(اسپم) تبديل نكتيد. از آنها در ابتدا و انتهای صفحه وب  استفاده كنيد و يا پخش كنيد. همچنين آنها را در متن سربرگ و حتی كمی ضخيم تر به كارببريد. اين امر به گوگل نشان می دهد كه اين كلمات اهميت بيشتری دارند.

 

7- رتبه ی صفحه

چرا مردم معمولاً با ديدن نوار سبز كوچك در نوار ابزار گوگل، نگران می شوند؟ خب من در اينجا هستم تا بگويم كه شما می‌توانيد نگرانی درباره آن را همين الآن متوقف نماييد.

يك چيزی درباره نوار(ميله) رتبه صفحه وجود دارد و آن اين است كه می تواند حداقل تا 3 ماه به روز نباشد چون گوگل فقط در يك دوره زمانی هر سه ماه يكبار آن را به روزآوری می نمايد. فقط گوگل رتبه صحيح صفحه شما را می‌داند كه هر لحظه در حال تغيير است. گوگل به طور منظم وبسايت شما را مرور می كند و به دنبال محتوا و پيوندهای جديد می گردد تا مناسب ترين محتوا را در نتايج جستجويش نشان دهد. از اينرو رتبه صفحه تاحدی نادقيق است.

چيز ديگری كه مردم را سردرگم می نمايد اينست كه آن رتبه ی صفحه است،‌ و نه رتبه ی سايت. چيزی كه من قصد دارم مشخص كنم آن است كه وبسايت شما به يك شكل "رتبه صفحه" متصل خواهد شد و سپس از طريق صفحات ايندكس شده شما، توزيع خواهد گرديد. مثلاً اگر وبسايت شما شكل(درجه) 5 را بگيرد،‌ ممكن است صفحه خانگی شما رتبه 3 و ديگر صفحات رتبه 2 و شايد 1 را كسب كرده باشند. همچنين اگر ديگر صفحات به يكديگر پيوند داشته باشند، اين كار رتبه اختصاصی آنها را افزايش خواهد داد.

تنها مزيت اين نوار سبز رنگ آن است كه من می توانم آن را برای‌تبادل لينك ببينم. شما می‌توانيد يك ايده اوليه به دست آوريد كه رتبه بندی سايت چيست؟ و می‌توانيد تصميم بگيريد كه آيا با آن تبادل لينك داشته باشيد يا نه.

 

8- پيوند زدن

لينك های يك طرفه، بهتر از پيوندهای‌ دوطرفه هستند. اما پيوندهای يك طرفه سخت تر به دست می آيند. چرا بايد كسی لينك شما را در وبسايتش قرار دهد؟ برای‌او چه فايده ای‌دارد؟ شما می‌توانيد اين كار را با نوشتن يك مقاله مثل همين متن، و ارسال آن به وبسايت های مقاله ای و  رسانه های‌ جمعی‌ و يا وبلاگ شخصی تان، انجام دهيد. اما به ياد داشته باشيد كه بيوگرافی نويسنده را نيز اضافه كنيد كه شامل پيوندهايی به سايت شما می‌باشد.

لينكهای‌دوطرفه،‌آسانتر به دست می‌آيند. اما در مراحل پيشين،‌ وقتی شما نتوانيد يك رتبه صفحه خوب داشته باشيد، مشكل تر هم  به دست خواهد آمد. يكبار كه رتبه صفحه تان زياد می‌شود، می‌توانيد انتخابهای بيشتری در رتبه ی صفحاتی كه با آنها تبادل داريد، داشته باشيد.

وقتی نوار سبز شروع به افزايش و رشد می‌كند، يك چيز را راجع به ارتباط با ديگران فراموش نكنيد. اگر آنها يك وبسايت با كيفيت و محتوای‌خوب داشتند، ‌آنگاه شما بايد اتصال با آنها را در نظر داشته باشيد.به ياد داشته باشيد كه همه ی‌ما نياز داريم از جايی‌شروع كنيم و  رتبه ی ‌1 امروز ما، رتبه 5 ما در آينده خواهد بود. سعی‌كنيد به وبسايت های‌مناسب پيوند بزنيد، چون گوگل اين امر را می‌پسندد و شما برای‌سالها، ترافيك(تبادل) كيفيت را از اين وبسايت دريافت خواهيد نمود.

همچنين تبادل لينك با  يك وبسايت جريمه شده، منجر به نتايجی در گوگل می‌شود كه وبسايت شما را نيز تنبيه و جريمه كند.

9- فهرست باز ( DMOZ )

شما هميشه بايد سايت خود را به DMOZ ارائه دهيد. من اخيراً ‌مقاله ای نوشته ام كه راجع به اين موضوع بحث می‌كند و بعضی از مردم درباره آن نظر داده و گفته اند كه در DMOZ عضو نيستند و رتبه آنها نيز خوب است. اين ممكن است درست باشد،‌ اما يك چيزی كه بايد به خاطر داشته باشيد آن است كه تعدادی‌ از وبسايت های دايركتوری(فهرستی) از نتايج DMOZ استفاده می كنند كه به شما لينكهای يك طرفه بيشتری خواهند داد.

 

10- Blog ها

گوگل، بلاگها را می پسندد چون مقداری متن دارد و به طور ثابت به روز آوری می شوند پس وبلاگ شخصی خود را در وبسايت خود آغاز نماييد. مقالات، داستانها و هرچيزی كه مربوط به سايت  است را اضافه نماييد. اگر شما به مردم چيزهای‌جالب بدهيد، ‌آنها نيز برای كسب اطلاعات بيشتر، بر می گردند و به شما پيوند می‌دهند.

حالا همه چيز آماده است. مراقب باشيد و موفق شويد! و به خاطر داشته باشيد كه شما فقط چيزهايی‌را می دانيد كه در آن قرار گرفته ايد.

 

باما تماس بگیرید:09398950658

 

 

salar بازدید : 23 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

 

2_ لینکهای خروجی یک طرفه چه ناخواسته باشند و چه به میل خودتان باعث تخریب رتبه شما میشوند وباید حذف شوند در عوض لینک ورودی یک طرفه به میزان قابل توجهی محبوبیت شما را نزد موتورهای جستجو افزایش میدهد

۳ـ هرچه پستهای بیشتری داشته باشید نزد موتورهای جستجو محبوب تر هستید

۴ـ مطالب جذاب و غیر تکراری باعث افزایش بازدید از سایت شما میشود و در نتیجه باعث افزایش محبوبیت شما نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد شد

salar بازدید : 24 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

امروزه  در یین ملیونها وشاید هم ملیاردها  سایت و وبلاگ حضور در صفحات اول جستجوی گوگل امری بسیار دشوار میباشد و برای سایتهای تجاری و سایتهایی که امار بازدید بالا برایشان مهم است حضور در صفحات اول جستجوی گوگل امری ضروری میباشد

با این مقدمه کوتاه میرم سراغ اصل مطلب

اصلا قصد ندارم در این سایت آموزش سئو و دیگر موارد مربوطه بدهم فقط توضیح مختصر بدم که مهمترین راه بالا رفتن رتبه گوگل اعمال سلیقه و خواسته مشتری یا همان کاربر میباشد راهای دیگر افزایش رتبه ساختار سایت میباشد به طوری که سایت ما باید طوری طراحی شود که مورد علاقه موتورهای جستجو باشد

ما با یک روش بسیار کارامد و با هزینه ای ناچیز رتبه سایت یا وبلاگ شما را به میزان قابل توجهی افزایش میدهیم

و شما را به صفحات اول موتورهای جستجو میرسانیم جهت اطلاعات بیشتر با ایمیل من تماس بگیرید

با تو جه با این که اکثر دوستان درخواست تماس تلفنی داده بودند یک شماره تماس میگذارم : 09398950658

  

 

 

salar بازدید : 23 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

افزایش بازدیدکننده گان وبهینه سازی و افزایش رتبه وبلاگ و سایت یکی از دغدغه های اصلی مدیران و گرداننده گان سایت های بزرگ است چون حیات هر سایت و بلاگی به تعداد بازدید کننده گان آن و البته رتبه سایت و میزان محبوبیت آن نزد موتورهای جستجو بستگی دارد

افزایش بازدید کننده باعث بالا رفتن فروش سایتهای تجاری و همچنین محبوبیت انها نزد موتورهای جستجو و ارتقای رتبه اینگونه سایتها میشود که خو عامل دیگری برای افزایش بازدید کننده خواهد بود

رتبه گوگل و بهینه سازی وب برای موتورهای جستجو آنقدر اهمیت دارد که امروزه اکثر دست اندرکاران دنیای وب از آن به عنوان یک علم جدید و یک رشته تخصصی یاد میکنند و در طراحی صفحات وب و ایجاد وبلاگ جایگاه خاصی برای آن قائلند و از متخصصان در بهینه سازی و نیروهای وارد به مبحث سئو و رتبه گوگل بهره زیادی برده میشود

داشتن یک سایت یا وبلاگ با رتبه بالا امری نه چندان دشوار ولی بسیار مهم و حیاتی ست که با رعایت کردن نکات گفته شده در وبهای دخیل در این امر در صد تغریبا بالایی از آن تحقق میابد

این وبلاگ سعی دارد که با تذکر و یاد اوری این نکات اولا به دوستان وب نویس کمکی کرده باشد دوما با افزایش بازدید کننده گان خود عاملی شود برای افزایش رتبه خود نزد موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل

 

 

salar بازدید : 34 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

دوستانی که مایل به همکاری با ما در مورد افزایش رتبه سایت یا وبلاگشان هستند قبل از هر چیز باید : آدرس سایت + سه کلمه کلیدی اصلی (فقط و فقط یک الی سه کلمه مهمتر با تعین اولویت نه بیشتر) را به این ادرس ارسال کنند salarkral@gmail.com  و طی تماس تلفنی با  شماره   09398950658  درخواست خود را اعلام کنند تا  در اسرع وقت  برسی و نتیجه برایشان ارسال شود

به درخواستهایی که ناقص باشند پاسخ داده نخواهد شد

چنانچه میخواهید زودتر به درخواست تان رسیدگی شود  حتما تماس تلفنی را فراموش نکنید

هزینه قرارداد بعد از برسی وضعیت سایت و کلمات کلیدی مورد نظر شما و برسی وضعیت و رتبه رقیبانتان  تعین خواهد شد که معمولا از 50 الی 200 هزار تومان خواهد بود

تلفن تماس : 09398950658

 تبلیغات ما آمار خوب سایت ماست

 

 

salar بازدید : 27 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

خیلی وب ها رتبه الکسا و رتبه گوگل بسیار خوبی دارن ولی با جستجوی کلمات مورد نظرشان ممکن است در صفحات دهم و بعد از آن باشند

پس ورود به صفحه اول گوگل بمعنی داشتن رتبه بالا نیست

 

بعضی دوستان اول بودن وب ما را به بلاگفا نسبت دادن که باید عرض کنم بسیاری از وبلاگها هستن که در زمینه کاری ما وغیره کار میکنند ولی در صفحه پنجاهم هم نیستن (دوست عزیز شما که مدعی هستی رتبه بالای یلاگفا دلیل اولین بودن ماست ! یه وب بلاگفا بساز و بیا صفحه اول دیگه لزومی نداره که از ازما و دیگر شرکتها خدمات گران قیمت بگیری !! امیدوارم موفق باشی و توصفحه اول ببینمت . مطمعنم با روحیه بالایی که شما داری از آخر اول میشی)

salar بازدید : 26 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 دوشنبه 8 مهر1392 ساعت: 18:30 توسط:طاهر 
دمت گرم
 
ایول
 
 وب سایت   ایمیل    
 
رتبه گوگل میخوای تماس بگیر

 شنبه 30 شهریور1392 ساعت: 8:47 توسط:علی 
good
 
 وب سایت   ایمیل    
 
پيج رنک چيست؟

 پنجشنبه 20 تیر1392 ساعت: 22:43 توسط:توحیدی اقدم 
چرا؟


بهتره چندتا نویسنده داشته باشی
 
 وب سایت   ایمیل    
 
بهينه سازي وبلاگ و مبحث وبلاگهاي كاملا شبه به هم

 یکشنبه 16 تیر1392 ساعت: 14:20 توسط:افشین 
خاک تو سرت کنم سایت فیلتره
 
 وب سایت   ایمیل    
 
یه لینک قابل تامل

 سه شنبه 11 تیر1392 ساعت: 17:7 توسط:مجید 
خالی بند
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 پنجشنبه 6 تیر1392 ساعت: 8:52 توسط:علی 
لینک که فیلتره!!!
 
 وب سایت   ایمیل    
 
یه لینک قابل تامل

 چهارشنبه 8 خرداد1392 ساعت: 22:38 توسط:یه نفر 
سلام.عزیز دل اولاً تو نیستی صفحه اولی بلکه بلاگفاست
دوماً منم کلمه گوگل رو بزارم و از سیستم بلاگفا که یه سیستم وبلاک هست استفاده کنم و تو 2-3 سا سیستم افزایش رتبه هم وبم رو ثبت کنم میام اول.باز میگم تو نیستی که اولی بلکه بلاگفاست
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 یکشنبه 29 اردیبهشت1392 ساعت: 8:20 توسط:علي 
لطفااول نوشتن مطمنا رو يادبگير بعد وبلاگ واگذار كن(مطمعنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 

 شنبه 28 اردیبهشت1392 ساعت: 12:45 توسط:ياسر 
داداش قصد اهانت ندارم ولي سايتت خيلي وقته كه ديگه حتي صفحه اول گوگل هم نمياد
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 جمعه 13 بهمن1391 ساعت: 11:48 توسط:انیشتین 
آره تو گفتی بقیه باور کردن همینجوری کلاه مردم ور میدارین توی این بی پولی خلی بند
 
 وب سایت   ایمیل    
 
طریقه بالابردن رتبه گوگل سایت یا وبلاگتان و نحوه همکاری با ما

 چهارشنبه 13 دی1391 ساعت: 11:3 توسط:نگار 
سلام باید چطور این کارو کنیم وقتی تو گوگل سرچ میکنی که چطور وبلاگتو به گوگل معرفی کنی یه ادرسی رو میده وقتی هم میری به اون ادرسه اصلا صفحش با چیزی که اون میگه فرق داره باید اول جیمیل درست کنی ؟
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 سه شنبه 12 دی1391 ساعت: 17:47 توسط:sara 
سلام ..خودم امتحان کردم تو صفحه اول اورد..میشه رمز موفقیت تون رو برام ایمیل کنید..ممنون میشم...
 
 وب سایت   ایمیل  [خصوصی]  
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 دوشنبه 6 آذر1391 ساعت: 16:58 توسط:mahsa 
سلام دوست عزیز
وقت بخیر
اگر مایل به تبادل لینک هستی به وبلاگم سر بزن
خوشحال میشم بیای به وبلاگم
چون هم آمار بازدیدم زیاد میشه هم باعث میشه من باز به وبلاگ زیبات برگردم آمار بازدید شما بالا بره
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 

 دوشنبه 29 آبان1391 ساعت: 8:58 توسط:یکی 
شما که رتبه گوگلتون صفره
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 سه شنبه 9 آبان1391 ساعت: 14:23 توسط:mehranazarsareban 
منو لینک کنhttp://www.mehranma1.mihanblog.com/
 
 وب سایت   ایمیل    
 
پيج رنک چيست؟

 جمعه 31 شهریور1391 ساعت: 20:39 توسط:احسان 
جون خودت!!!!!!!
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 شنبه 7 مرداد1391 ساعت: 13:47 توسط:قاره 
با ت شکر از سایت خوبتان


گروه سایت های قاره مرجع اخبار، نیاز مندیها، خرید، تخفیف گروهی، تبلیقات اینترنتی، سرگرمی و ... دنیای اینترنتی را با ما تجربه کنید.
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 یکشنبه 17 اردیبهشت1391 ساعت: 13:22 توسط:shahin 
slm
khate nabashid
 
man ke alan negah mikonam 4 shodin
 
vali bazam aliye
 
 وب سایت   ایمیل    
 
واگذاری وب رتبه گوگل با بالاترین رتبه و حضور در لینک سوم صفحه اول گوگل

 

 

 برای ثبت سفارش باما درتماس باشید:09398950658

salar بازدید : 17 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

به دست آوردن رتبه یا رنکینگ سایت یا وبلاگ شما در گوگل

( Alexa and google page rank checker )

با توجه به بروز شدن شیوه رتبه دهی سایت گوگل و تغیر روشهای بدست اوردن رتبه در ماه نوامبر توسط کارشناسان گوگل تا اطلاع ثانوی فقط روی این موضوع کار میکنیم و از پذیرفتن هرگونه سفارش جدید معذوریم

                 " ضمنا کلیه قراردادهای قبلی به قوت خود باقی ست  ."

در این صفحه رتبه و رنک وب سایت یا وبلاگ خود را به سادگی در سایت الکسا ( alexa ) و موتور جستجوی گوگل ( google ) به دست آورید. همچنین شما در اینجا می توانید رتبه تک تک صفحات وب سایت خود را تست و امتحان کنید و مقدار عددی محاسبه شده این رتبه را برای هر صفحه دلخواه از سایت خود یا سایر سایتها، مشاهده نمایید.

 

معنی رتبه و رنک یک سایت چیست؟

به طور کلی سایتها و حتی صفحات وب سایت ها یا وبلاگهایی که دارای رتبه و رنکینگ بالایی در موتور جستجوی گوگل و سایت آلکسا هستند، در اولین جستجوهای موتورهای جستجو ظاهر می شوند و بنابراین تعداد بازدیدهای آنها و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان و مراجعان وب سایت یا وبلاگ آنها بالاتر از مراجعات به وب سایت یا وبلاگ هایی خواهد بود که رتبه و رنکینک سایت آنها کمتر و پایین تر است.
عدد رتبه سایت گوگل عددی بین صفر و 10 است که هر چه این عدد به 10 نزددیک تر باشد رتبه سایت بالاتر است. البته رتبه سایت با عدد 10 ، یک رتبه دست نیافتنی و رویایی است و معمولا رتبه های سایتهای معمولی بین عدد 2 و 3 است. هر قدر رتبه آلکسای یک صفحه از سایت بزگتر باشد یعنی رتبه و درجه اهمیت آن صفحه کمتر است.
البته به دلیل لگاریتمی بودن فرمول محاسبه رتبه گوگل ، تفاوت بسیار زیادی بین رتبه 2 و رتبه 3 وجود دارد. هم اکنون فقط سایت گوگل و یک سایت دیگر دارای رتبه گوگل 10 و رتبه آلکسای یک هستند و بقیه سایتها دارای رتبه های بسیار پایین گوگل و رتبه های بسیار بالای آلکسا هستند.

بطور کلی رتبه سایت یا صفه مورد نظر تاثیر زیادی در حضور در صفحات اول موتورهای جستجو دارد ولی هستند سایتهایی که با وجود رتبه بسیار پایین در صفحه اول و حتی لینک اول گوگل خودنمایی میکنند 

 

 با ما تماس حاصل فرمایید و سفارش دهید:09398950658

salar بازدید : 19 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

روشهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از زبان کارشناسان سایت گوگل

1.توجه خود را به کاربر معطوف کنید بقیه موارد به خودی خود انجام می شود.

از زمان شروع کار خود، هدف ما ارائه بهترین تجربه کاربر ممکن بوده است. خواه ما در حال طراحی یک مرورگر اینترنت جدید یا یک تنظیم جدید در شکل ظاهری صفحه اصلی باشیم، بسیار مراقب هستیم که این تغییرات و پیشرفت‌هادر نهایت در راستای خدمت به شما باشد، تا اهداف داخلی ما یا نتیجه نهایی. رابط کاربر صفحه اصلی ما ساده و واضح است، و صفحات فوراً بارگیری می‌شوند. جایگاه‌هادر نتایج جستجو هیچ گاه به کسی فروخته نمی‌شوند، و تبلیغات فقط به این شکل مشخص نمی‌شوند تبلیغات محتوایی مرتبط و نه غیر مرتبط و گیج کننده را ارائه می‌کنند. و وقتی ما ابزارها و برنامه‌های کاربردی جدید را طراحی می‌کنیم، معتقدیم که عملکرد این ابزارها و برنامه‌ها باید به حدی خوب و درست باشد که شما مجبور نباشید فکر کنید چگونه می‌توان آنها را به‌طور متفاوتی طراحی کرد.

2.بهترین کار این است که یک کار را واقعا درست و خوب انجام دهیم.

ما جستجو می‌کنیم . با یکی از بزرگترین گروه‌های تحقیق دنیا که به‌طور انحصاری بر حل مشکلات جستجو تمرکز دارد، ما به خوبی می‌دانیم چکار می‌کنیم و چگونه می‌توانیم ان را بهتر انجام دهیم. با گفتگوی مکرر درباره مشکلات دشوار، ما توانسته‌ایم مسائل پیچیده را حل کنیم و سرویسی را که هم اکنون یافتن اطلاعات را برای میلیونها نفر به صورت یک تجربه سریع و یکپارچه درآورده است، به‌طور مداوم پیشرفت دهیم. تعهد ما در بهبود جستجو به ما کمک می‌کند آنچه یاد گرفته‌ایم را بر محصولات جدید، مانند Gmail و Google Maps اعمال کنیم. ما امیدواریم که قدرت جستجو را به مناطق قبلاً کاوش نشده بیاوریم و به افراد کمک کنیم حتی به اطلاعات رو به گسترش بیشتری در زندگی خود دسترسی یافته و از آن استفاده کنند.

3.سرعت بهتر از حرکت کند است.

ما می دانیم وقت شما با ارزش است و به همین دلیل وقتی به دنبال پاسخی در وب هستید می خواهید پاسخ مربوطه را سریع تر دریافت کنید و ما برای رسیدن به این هدف در تلاشیم. ما ممکن است تنها افرادی در جهان باشیم که می گوییم هدف ما این است که مردم تا حد امکان سریعتر از صفحات اصلی ما خارج شوند. ما با حذف بیت ها و بایت های اضافه از صفحات خود و افزایش کارآمدی محیط کارمان، رکورد سرعت خود را بارها شكسته ایم، به طوریکه متوسط زمان پاسخ دهی یک نتیجه جستجو به کسری از ثانیه رسیده است. ما در هر محصول جدیدی که منتشر می کنیم سرعت را در نظر داریم، خواه این محصول یک برنامه کاربردی تلفن همراه یا Google Chrome، یا یک مرورگر طراحی شده با سرعتی متناسب با وب مدرن امروزی باشد. و در تلاشیم تا سرعت محصولات را بیشتر کنیم.

4.در وب دموکراسی حکمفرماست.

جستجوی Google در کار خود موفق است زیرا به میلیون ها نفری که به وب سایت ها پیوند پست می کنند برای تعیین اینکه کدام سایت دیگر محتوای ارزشمندی را ارائه می کند متکی است. ما با استفاده از بیش از 200 علامت و روش های مختلف اهمیت هر یک از صفحات وب را ارزیابی می کنیم، یکی از این روش ها الگوریتم به ثبت رسیده PageRank™ مان است که تجزیه و تحلیل می کند کدام سایت ها به عنوان بهترین منابع خبری توسط سایر صفحات موجود در وب "انتخاب شدند". با توسعه وب، در واقع این رویکرد نیز بهبود می یابد، زیرا هر سایت جدید نقطه اطلاعات دیگری است و رأی و نظر دیگری نیز باید در ارزشیابی ها در نظر گرفته شود. به همین منوال ما در زمینه پیشرفت نرم افزار منبع آزاد فعال هستیم، جایی که نوآوری نتیجه تلاش های دسته جمعی برنامه نویسان زیادی است.

5.برای گرفتن یک پاسخ نیازی نیست که پشت میز خود بنشینید.

دنیا به طور روزافزون در حال تغییر است: مردم می خواهند در هر جایی که هستند و در هر زمانی که لازم باشد به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. ما در زمینه ارائه فناوری ها و راه حلی های جدید برای سرویس های تلفن همراه که به مردم سراسر دنیا برای استفاده از گوشی خود جهت انجام چندین کار کمک کند پیشتاز هستیم، از بررسی ایمیل و رویدادهای تقویم گرفته تا مشاهده ویدیو، به علاوه چندین روش دیگر برای دسترسی به جستجوی Google در تلفن همراه. علاوه بر این ما امیدواریم با ارائه Android که یک پلتفرم تلفن همراه منبع آزاد و رایگان است، نوآوری بیشتری را برای کاربران تلفن همراه به ارمغان آوریم. Android دریچه ای برای هدایت اینترنت به دنیای تلفن همراه است. Android نه تنها برای مصرف کنندگان مفید است، که از طریق آن می توانند تجربه های تلفن همراه جدید و نو و گزینه ها و انتخاب های بیشتری را در اختیار داشته باشد بلکه برای حامل های مخابراتی، سازندگان و برنامه نویسان فرصت های کسب درآمد را فراهم می کند.

6.می توانید بدون انجام کارهای نادرست کسب درآمد کنید.

Google یک تجارت است. درآمدی که ما ایجاد می کنیم از ارائه فناوری جستجو به شرکت ها و فروش تبلیغات نمایش داده شده در سایت مان و از طرف دیگر در وب حاصل می شود. صدها هزار تبلیغات کننده در سراسر جهان از AdWords برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند؛ صدها هزار ناشر از برنامه AdWords برای ارائه تبلیغات مرتبط با محتوای سایت خود استفاده می کنند. برای اطمینان از اینکه در نهایت می توانیم به همه کاربران خود خدمات ارائه کنیم (خواه تبلیغ کننده باشند یا خیر) یک سری اصول برای برنامه های تبلیغاتی و اقدامات خود در این زمینه داریم:

o    ما اجازه نمی‌دهیم تبلیغات در صفحات نتایج مان نشان داده شود مگر اینکه با محتوای محلی که نمایش داده می‌شوند مرتبط باشند. و بسیار معتقدیم که تبلیغات می‌توانند اطلاعات مفیدی را ارائه کنند، اگر و تنها اگر با محتوای مورد نظر شما مرتبط باشند–بنابراین ممکن است برخی از جستجوها به هیچ‌گونه تبلیغی ختم نشوند.

o    ما عقیده داریم تبلیغات می‌توانند بدون زرق و برق مفید باشند. ما تبلیغات بازشو، که در دیدن محتوایی که درخواست کرده‌اید اختلال ایجاد می‌کنند، را نمی‌پذیریم. ما دریافته‌ایم که تبلیغات نوشتاری مناسب شخصی که آن را می‌خواند، میزان کلیک بسیار بالاتری به نسبت تبلیغاتی که به‌طور اتفاقی ظاهر می‌شود جذب می‌کند. هر تبلیغ‌کننده، کوچک یا بزرگ، می‌تواند از این رسانه با هدف‌یابی بالا بهره ببرد.

o    تبلیغات در Google همیشه به عنوان "پیوند دارای حمایت مالی" مشخص می شوند، بنابراین خطری برای یکپارچگی نتایج جستجوی ما محسوب نمی شوند. ما هیچ گاه جهت قرار دادن شرکای خود در مکان بالاتری در نتایج جستجو رتبه بندی ها را تغییر نمی دهیم و هیچ کس نمی تواند رتبه صفحه بهتری را خریداری کند. کاربران ما به تعهدات ما اطمینان دارند و هیچ سود کوتاه مدتی نمی تواند نقض این اعتماد و اطمینان را توجیه کند.

7.همیشه اطلاعات بیشتری در بیرون وجود دارد.

پس از اینکه بیشتر از هر سرویس جستجوی دیگری، بیشتر صفحات HTML را در اینترنت فهرست بندی کردیم، مهندسین ما توجه خود را به اطلاعاتی که به سادگی در دسترس نبودند معطوف کردند. برخی اوقات فقط کافی بود پایگاه‌های داده جدیدی را در جستجو ادغام کرد، مانند افزودن یک شماره تلفن و جستجوی آدرس و یک فهرست تجاری. اما بعضی اوقات باید تلاش بیشتری کرد و از خلاقیت بیشتری استفاده کرد مثلاً هنگام افزودن امکان جستجوی آرشیوهای خبری، حق ثبت، ژورنال‌های علمی، میلیاردها تصویر و میلیون‌هاکتاب. و محققان ما همچنان در حال بررسی روش‌هایی هستند که بتوان همه اطلاعات جهان را در دسترس افرادی قرار داد که به دنبال پاسخ هستند.

8.نیاز به اطلاعات همه مرزها را پشت سر می گذارد.

شرکت ما از کالیفرنیا شروع به کار کرد، ولی بینش ما راحتی دسترسی به اطلاعات برای همه دنیاست و به تمامی زبانها. به همین دلیل، دفاتر ما در بیش از 60 کشور مستقر شده‌اند، که در آنها بیش از 180 دامنه اینترنتی نگهداری می‌شوند و در حدود نیمی از نتایج را به مردم خارج از ایالات متحده می‌دهد. همچنین، رابط کاربری جستجوی Google به بیش از 130 زبان، این امکان را برای همگان فراهم می‌آورد که نتایج جستجو را برای مطالبی که به زبان خودشان نوشته شده داشته باشند. هدف این است که در حد امکان، محصولات و خدمات نیز به زبان‌های مختلف و قالب‌های در دسترس ارائه شوند. گرچه با استفاده از ابزار ترجمه ما، همه می‌توانند نتایج را به زبانی که در آن سوی دنیا گویش می‌شود و کاربر با آن آشنایی ندارد برگردانند. با استفاده از این ابزار و کمک داوطلبانه مترجمین، شاهد بالا رفتن کیفیت، کارایی و تنوع خدماتی که میتوانیم حتی به دوردست‌ترین نقاط دنیا ارائه کنیم بوده‌ایم.

9.شما می توانید بدون پوشیدن کت و شلوار هم جدی باشید.

بنیانگذاران شرکت ما، Google را بر پایه این عقیده که کار باید چالش انگیز باشد و چالش باید مفرح و سرگرم کننده باشد بنا نهادند. ما عقیده داریم که احتمال وقوع چیزهای بزرگ و خلاق در یک فرهنگ شرکتی صحیح بیشتر است–و این فقط به معنای داشتن لامپ‌های لاوا و توپ لاستیکی نیست. در اینجا بر موفقیت‌های تیمی‌تأکید می‌شود و از موفقیت‌های فردی که به موفقیت کلی ما کمک کند تقدیر می‌شود. ما روی کارکنان خود–افرادی پر انرژی، علاقمند با پس‌زمینه‌های مختلف، با رویکردهای خلاقانه در جهت کار، بازی و زندگی سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده‌ایم. جو کاری ممکن است عادی و غیر رسمی‌ باشد اما ایده‌های جدید در یک صف رستوران، در یک جلسه تیمی یا در باشگاه به ذهن خطور می‌کنند این ایده‌ها خرید و فروش می‌شوند، مورد آزمایش قرار می‌گیرند و با سرعت خارق‌العاده‌ای عملی می‌شوند–و ممکن است سکوی پرتاب یک پروژه جدید با هدف استفاده جهانی باشند.

10.            فقط خوب کافی نیست باید عالی باشد.

ما عالی بودن را فقط یک نقطه شروع می دانیم و نه نقطه پاپان. ما اهداف مان را خود مشخص می کنیم و می دانیم که هنوز به آنها دست نیافته ایم زیرا می دانیم با تلاش بیشتر برای رسیدن به اهداف خود می توانیم حتی به دستاوردهای بیشتر از حد انتطار دست یابیم. از طریق نوآوری و تکرار، ما میخواهیم روی مواردی که به خوبی عمل می کنند کار کرده و آنها را به شکل پیش بینی نشده ای بهبود بخشیم. مثلاً یکی از مهندسین ما متوجه شد که جستجو در مورد کلماتی که املای آنها درست است به خوبی انجام می شود، با خود فکر کرد اما در مورد کلمات دارای اشتباهات تایپی و املایی چطور، و همین باعث شد دست به یک ابتکار عمل زده و غلط گیر املای مفیدتری را ایجاد کند.

حتی اگر ندانید دقیقاً به دنبال چه هستید، یافتن یک پاسخ در وب مشکل ماست نه شما. ما سعی می کنیم تا نیازهایی را پیش بینی کنیم که هنوز توسط مخاطبین جهانی مان به زبان آورده نشده است و با استفاده از محصولات و سرویس هایی که استانداردهای جدیدی را ایجاد می کنند به آنها دست یابیم. وقتی ما Gmail را راه اندازی کردیم، از فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به هر سرویس ایمیل دیگری برخوردار بود. وقتی به گذشته نگاه می کنیم ارائه چنین فضایی به نظر ساده می رسد–اما چون اکنون ما استانداردهای جدیدی برای ذخیره سازی ایمیل داریم، این طور فکر می کنیم. اینها تغییراتی هستند که ما به دنبال ایجاد آنها هستیم و همیشه به دنبال مکان های جدیدی برای ایجاد تغییر و نوآوری هستیم. و در آخر، نارضایتی همیشگی ما از شکل کنونی چیزها انگیزه کارهایی است که انجام می دهیم

 

 

salar بازدید : 83 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (2)

اوردن سایت درگوگل و بالاآوردن وبلاگ در گوگل کاری بسیار پیچیده و درعین حال ساده ولی زمانبر میباشد که حتی کارشناسان و متخصصان شاغل در گوگل هم بدرستی از زوایای پنهان رتبه بندی آگاه نیستند و چیدمان گوگل کاملا سری و محرمانه است.

با توجه به پیشرفتهای چند مرحله ای و بروزرسانی های مکرر کمتر کسی هست که با استفاده از روشهای تقلب بالا آوردن رتبه سایت در موتورهای جستجو و افزایش بازدید و افزایش رتبه سایت به صفحات اول راه پیدا کرده باشد و اگر هم چنین امری صورت کیرد در محدوده زمانی بسیار کوتاه خواهد بود و ظرف چند روز از لیست گوگل اوت میشود و به صفحات ناکجا آباد میرود

رتبه بندی گوگل و بدست آوردن رتبه در گوگل و همچنین آمدن وبلاگ و سایت به صفحه اول  با رعایت کامل قوانین سئو و صد البته رعایت قوانین کاربر که همان خاسته کاربر میباشد چندان مشکل نیست

وقتی شما قوانین و اصول سئو را رعایت کنید و نیاز کاربران را براورده کنید و قصد گول زدن کاربر و . . . را نداشته باشید قطعا مورد توجه کاربر و  موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت

اکنون شما یک صفحه وب حرفه ای دارید که داری رتبه گوگل و رتبه الکسای خوبی است و نیاز کاربران را هم براورده میکند

مشکل این است که وقتی ما همه کارهای لازم را انجام دهیم تازه رسیده ایم به رده هزاران هزار صفحه وب حرفه ای که محبوبیت خوبی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو دارند و تازه به بازار رقابت بهینه سازی سایت وارد شده ایم

اینجاست که خلاقیت و تجربه و البته علم بالایی میخواهد که از پس کرمهای سختگیر خزنده گوگل برآیم و سایت خودمان را به صفحه اول گوگل و جزو ده لینک برتر گوگل برسانیم

برای رسیدن و موفقیت در هر کاری به مشاوره و تجربه افراد متخصص نیاز است و رتبه گوگل و بهینه سازی سایت هم نیاز به متخصص خاص خود دارد که از تجربه و تخصص لازم برخوردار باشند

تضمین ما و نشانه علم و تخصص کارشناسان ما پنج سال حضور در صفحه اول گوگل و دیگر موتورهای جستجو میباشد و البته پیشینه درخشان همکاران ما و وب رتبه گوگل

ما نشان از رضایت کامل مشتریانی دارد که به ما اعتماد کردند و ما هم نتیجه اطمینانشان را با تلاش و و پشتکار هرچه بیشتر بخوبی پاسخ دادیم

شما نیز میتوانید یکی از صدها شرکت و افراد موفق طرف قرارداد ما باشید و با رضایت تمام ما را به دیگران توصیه کنید

هدف ما جلب رضایت شماست که رضایت شما منجر به سود آوری شرکت ما خواهد بود .

با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09398950658

 

رتبه گوگل تخصص ماست .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 8,659